Obchodní podmínky a reklamační řád

1)  PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO OBCHODU OURWAY.CZ

2)  OBJEDNÁVKA

3)  DOPRAVA A PLATBA

4)  STORNO PROVEDENÉ OBJEDNÁVKY

5)  FAKTURA – DAŇOVÝ DOKLAD ZA NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ OURWAY.CZ

6)  ZÁRUČNÍ DOKLADY

7)  OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

8)  POPLATKY ZA ZBOŽÍ

9)  ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10) EET

11) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ – GDPR

1)  PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO OBCHODU OURWAY.CZ 

OURWAY.CZ, Husovo náměstí 71, Hořovice 26801, IČ 27405711 DIČ CZ27405711

Obchodní podmínky jsou platné od 14.11.2020 do doby vydání nových obchodních podmínek.

2)  OBJEDNÁVKA

Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží mezi prodávajícím a kupujícím vzniká na základě závazného potvrzení objednávky. Za závazné potvrzení objednávky se považuje potvrzení emailem nebo telefonem. Potvrzení emailem nebo telefonem následuje po přijetí elektronické objednávky od kupujícího. Potvrzení o přijetí objednávky do systému (kopie objednávky) není potvrzení. Potvrzení objednávky provádí prodávající po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží uvedeného v objednávce.

Po potvrzení objednávky prodávajícím se objednávka stává závaznou pro obě strany, pokud nedojde smluvními stranami k porušení podmínek smluvených v době potvrzení objednávky. Za podstatné podmínky se považuje především přesná specifikace zboží uvedená v objednávce, počet objednaných ks, cena za zboží, cena dopravy, forma dopravy a předběžný termín doručení. Zboží, u něhož je potvrzena dostupnost skladem je expedováno zpravidla následující pracovní den.

3) DOPRAVA A PLATBA

Možnosti úhrady objednávky a podmínky přepravy jsou součástí obchodních podmínek. Naleznete je v samostatné sekci Doprava a Platba.

4) STORNO PROVEDENÉ OBJEDNÁVKY

Storno objednávky ze strany prodávajícího: Bez udání důvodu – zboží bylo vyprodáno, zboží se již nevyrábí nebo se výrazně změnila cena prodávajícího. Prodejce má právo odstoupit od smlouvy z důvodu dlouhodobé nedostupnosti, nemožnosti dodat zboží do určitého termínu, vyprodání zboží a zjevné chyby. Zjevnost chyby určuje rozdíl cen chybné a obvyklé. Cenou obvyklou se rozumí dle zákona o cenách cena shodného, z hlediska užití porovnatelného nebo vzájemně zastupitelného zboží. V těchto případech bude prodávající kontaktovat kupujícího telefonicky nebo emailem a nabídne podobné zboží ve stejné cenové relaci a kvalitě, případně stornuje provedenou objednávku. V případě, že na zboží byla kupujícím poskytnuta záloha nebo celá částka kupní ceny, bude mu celá zaplacená částka po telefonické dohodě v co nejkratším termínu převedena na jeho účet nebo zaslána poštovní poukázkou na adresu. (Celá částka bude kupujícímu převedena/poslána nejpozději do 7 pracovních dnů). Storno objednávky ze strany kupujícího: kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením ze strany prodávajícího telefonem nebo emailem.

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava apod.

Odstoupení kupujícího od kupní smlouvy: V souladu se zněním zákona č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy (v případě zásilkového obchodu) do 14 dní od převzetí zboží. 14ti denní lhůta začíná běžet dnem převzetí. Právo vrácení zboží ve lhůtě 14 dní je podmíněno nákupem zboží jako fyzické osoby (ne na IČO). V případě, že se rozhodnete využít výše uvedeného práva odstoupení od kupní smlouvy, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek a postupů.

Kontaktujte nás písemně (emailem:ourway@ourway-sro.cz), že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy. Uveďte číslo objednávky, datum nákupu, variabilní a specifický symbol.

Pokud vám zboží již bylo doručeno a převzali jste jej, kontaktujte nás dle výše uvedeného a po dohodě s obchodníkem zboží zabalte a zašlete zpět na naši adresu se všemi doklady, které jste s nákupem zboží obdrželi. Adresa pro zaslání: OURWAY.CZ, Husovo náměstí 71, Hořovice 26801.  Zboží zasílejte doporučeně a pojištěné (doporučujeme pojistit na hodnotu vraceného zboží), jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Zaslání doporučeně neznamená na DOBÍRKU. Zboží zaslané na dobírku nebude našimi pracovníky převzato a akceptováno.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme bankovním převodem na Váš účet nebo poštovní poukázkou. V případě zaslání na bankovní účet bude částka za zboží zaslána nejpozději do 14 dnů po fyzickém převzetí zboží v sídle prodávajícího. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín zaslání peněz posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

Dle zákona jsme oprávněni účtovat kupujícímu skutečné a doložitelné náklady spojené s vrácením zboží.

Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu storno poplatek odpovídající stupni opotřebení objednaného zboží v případě vyexpedování zboží kupujícímu, kdy kupující zboží převezme a odstoupí od kupní smlouvy z důvodu uplatnění nároku na odstoupení od smlouvy v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou dle ust. § 52 občanského zákoníku uzavřenou při použití prostředků komunikace na dálku, v případě že se jedná o spotřebitelskou smlouvu a jsou splněny podmínky pro odstoupení od smlouvy a zboží nelze prodat jako nové.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno v našem sídle za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží, a to za každý kalendářní den uschování.

5) FAKTURA – DAŇOVÝ DOKLAD ZA NÁKUP V INTERNETOVÉM OBCHODĚ OURWAY.CZ 

Fakturu za nákup zboží v internetovém obchodě OURWAY.CZ  nezasíláme v zásilce, ale dodatečně po získání potvrzení od přepravní společnosti, že zákazník zboží převzal a zaplatil.

ZPŮSOB ZASÍLÁNÍ A FORMA

Fakturu zasíláme ve formátu PDF jako přílohu emailu. K otevření faktury ve formátu PDF můžete použít program Acrobat Reader – zdarma ke stažení zde.

Zasílání faktur v papírové podobě – faktury v papírové podobě zasíláme na žádost kupujícího.

6) ZÁRUČNÍ DOKLADY

Pokud výrobcem nebyl dodán ke zboží záruční doklad, slouží vydaná faktura OURWAY.CZ jako daňový doklad a zároveň jako hlavní záruční list.

7) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Respektujeme vaše soukromí. Abychom Vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu.

Veškeré nakládání s osobními údaji na OURWAY.CZ se řídí zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Provozovatel internetového obchodu je firma OURWAY.CZ. Firma OURWAY.CZ je jediným vlastníkem informací získaných na tomto serveru. Tyto informace nejsou a nebudou prodávány, pronajímány ani jinak sdíleny s jinými subjekty jinak než udává toto ujednání. Výjimku tvoří pouze realizace samotné dopravy zboží, kdy je nutné uvést základní osobní údaje pro doručení objednaného zboží. Osobní údaje, které vyplňujete při objednání slouží výhradně k úspěšnému vyřízení vašeho požadavku a doručení zboží. Zákazník má právo kdykoliv zažádat o zrušení a výmaz jeho osobních údajů z naší databáze. Využíváním služeb internetového obchodu OURWAY.CZ zákazník souhlasí se shromažďováním údajů potřebných k nakupování.

Společnost OURWAY.CZ je registrována jako zpracovatel osobních údajů.

8) POPLATKY

Veškeré ceny zboží v internetovém obchodu OURWAY.CZ jsou uváděny včetně poplatků plynoucích ze Zákona o elektronickém odpadu a zákona autorského. Žádné další poplatky nejsou k Vašemu nákupu již připočítány.

9) ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem OURWAY.CZ a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Změnu podmínek vyhlásí vhodným způsobem na internetových stránkách nejméně 1 měsíc před účinností nových podmínek.

10) EET

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

11) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ – GDPR

Podmínky ochrany osobních údajů

I .Ochrana osobních údajů

1.1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře na dodávku služeb/zboží, potvrzuje uživatel, že je srozuměn s podmínkami ochrany osobních údajů, že vyjadřuje svůj souhlas s jejich zněním, a že je v celém rozsahu akceptuje.

1.2 Provozovatel eshopu je správcem osobních údajů uživatelů podle čl. 4 bod 7) nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen: “GDPR”). Provozovatel eshopu se zavazuje zpracovávat osobní údaje v souladu s právními předpisy, zejm. GDPR.

1.3. Osobními údaji jsou veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

1.4 Při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt). Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení objednávky uživatele a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Provozovatel eshopu a Uživatelem. Účelem zpracování osobních údajů je dále zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. Zákonným důvodem pro zpracování osobních údajů je plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, plnění právní povinnosti správce dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR a oprávněný zájem Provozovatel eshopu  dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Oprávněným zájmem Provozovatel eshopu  je zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu.

1.5 Provozovatel eshopu pro plnění smlouvy používá služeb subdodavatelů, zejména přepravní společnosti a poskytovatele webhostingu. Subdodavatelé jsou prověřeni z hlediska bezpečného zpracování osobních údajů. Provozovatel eshopu a subdodavatel webhostingu uzavřeli smlouvu o zpracování osobních údajů, dle které subdodavatel odpovídá za řádně zabezpečení fyzického, hardwarového i softwarového perimetru, a tedy nese vůči uživateli přímou odpovědnost za jakýkoli únik či narušení osobních údajů.

1.6 Provozovatel eshopu ukládá osobní údaje uživatele po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Provozovatel eshopu a uživatelem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu). Po jejím uplynutí budou údaje vymazány.

1.7 Uživatel má právo požadovat od Provozovatel eshopu přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. Uživatel má právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 odst. 1 písm. a), a c) až f) GDPR. Dále má uživatel právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR. Veškeré potřebné formuláře jsou dostupné zde: https://www.zakaznicky-servis.eu/gdpr/formulare-zadosti/ 

1.8 Uživatel má právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domnívá, že bylo porušeno jeho právo na ochranu osobních údajů.

1.9 Uživatel nemá povinnost osobní údaje poskytnout. Poskytnutí osobních údajů je však nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy a bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany Provozovatele eshopu plnit.

1.10 Ze strany Provozovatel eshopu nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu č. 22 GDPR.

1.11 Zájemce o využívání služeb Provozovatel eshopu vyplněním kontaktního formuláře:

1. souhlasí s použitím svých osobních údajů pro účely elektronického zasílání obchodních sdělení, reklamních materiálů, přímého prodeje, průzkumů trhu a přímých nabídek produktů ze strany Provozovatel eshopu, ne však častěji, než 1x měsíčně, a zároveň

2. prohlašuje, že zasílání informací dle bodu 1.11.1 nepovažuje za nevyžádanou reklamu ve smyslu zák. č. 40/1995 Sb. ve znění novel, neboť uživatel se zasílám informací dle bodu 1.11.1 ve spojení s § 7 zák. č. 480/2004 Sb. výslovně souhlasí.

3. Souhlas dle tohoto odstavce může uživatel kdykoli písemně odvolat na https://www.zakaznicky-servis.eu/gdpr/formulare-zadosti/

1.12 Provozovatel eshopu používá v rámci zvyšování kvality služeb, personalizace nabídky, sběru anonymních dat a pro analytické účely ve své prezentaci tzv. soubory cookie. Používáním webu Uživatel souhlasí s použitím zmíněné technologie.

II. Práva a povinnosti mezi správcem a zpracovatelem (zpracovatelská smlouva)

2.1 Provozovatel eshopu je ve vztahu k osobním údajům klientů uživatelů zpracovatelem dle čl. 28 GDPR. Uživatel je správcem těchto údajů.

2.2 Tyto podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti při zpracování osobních údajů, ke kterým Provozovatel eshopu získal přístup v rámci plnění kupní smlouvy uzavřené formou odsouhlasení všeobecných obchodních podmínek na stránce eshopu (dále jen „Obchodní podmínky") uzavřené s Uživatelem ke dni nákupu na eshopu.

2.3. Provozovatel eshopu se zavazuje pro Uživatele zpracovávat osobní údaje v rozsahu a za účelem stanovenými v čl. 2.4 – 2.7 těchto podmínek. Prostředky zpracování budou automatizované. Provozovatel eshopu bude v rámci zpracování osobní údaje shromažďovat, ukládat na nosiče informací, uchovávat, blokovat a likvidovat. Provozovatel eshopu není oprávněn osobní údaje zpracovávat v rozporu nebo nad rámec stanovený těmito podmínkami.

2.4 Provozovatel eshopu se zavazuje pro uživatele zpracovávat osobní údaje v tomto rozsahu: běžné osobní údaje.

2.5. Osobní údaje je možné zpracovávat pouze na pracovištích Provozovatele eshopu nebo jeho subdodavatelů podle čl. 2.8 těchto podmínek, a to na území Evropské unie.

2.6 Uživatel uděluje povolení se zapojením subdodavatele jakožto dalšího zpracovatele podle čl. 28 odst. 2 GDPR, kterým je Provozovatel eshopu, provozovatel webhostingu a přepravní společnosti. Uživatel dále uděluje Provozovatel eshopu obecné povolení zapojit do zpracování dalšího zpracovatele osobních údajů, Provozovatel eshopu však musí uživatele písemně informovat o všech zamýšlených změnách týkajících se přijetí dalších zpracovatelů nebo jejich nahrazení a poskytnout uživateli možnost vyslovit vůči těmto změnám námitky. Provozovatel eshopu musí uložit svým subdodavatelům v postavení zpracovatele osobních údajů stejné povinnosti na ochranu osobních údajů, jak jsou stanoveny v těchto podmínkách.

2.9. Provozovatel eshopu se zavazuje, že zpracovávání osobních údajů bude zabezpečeno zejména následujícím způsobem:

Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s právními předpisy a na základě pokynů Uživatele, tj. pro výkon veškerých činností potřebných pro splnění kupní smlouvy.

Provozovatel eshopu se zavazuje, že technicky a organizačně zabezpečí ochranu zpracovávaných osobních údajů tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití a aby byly personálně a organizačně nepřetržitě po dobu zpracovávání údajů zabezpečeny veškeré povinnosti zpracovatele osobních údajů, vyplývající z právních předpisů.

Přijatá technická a organizační opatření odpovídají míře rizika. Provozovatel eshopu pomocí nich zajišťuje neustálou důvěrnost, integritu, dostupnost a odolnost systémů a služeb zpracování, a včas obnovuje dostupnost osobních údajů a přístup k nim v případě fyzických či technických incidentů.

Provozovatel eshopu tímto prohlašuje, že ochrana osobních údajů podléhá interním bezpečnostním předpisům Provozovatele eshopu.

K osobním údajům budou mít přístup pouze oprávněné osoby Provozovatel eshopu a subdodavatelů dle čl. 2.8 těchto podmínek, které budou mít Provozovatelem eshopu stanoveny podmínky a rozsah zpracování údajů a každá taková osoba bude přistupovat k osobním údajům pod svým jednoznačným identifikátorem.

Oprávněné osoby Provozovatele eshopu, které zpracovávají osobní údaje podle těchto podmínek, jsou povinny zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo jejich zabezpečení. Provozovatel eshopu zajistí jejich prokazatelné zavázání k této povinnosti. Provozovatel eshopu zajistí, že tato povinnost pro oprávněné osoby bude trvat i po skončení pracovněprávního nebo jiného vztahu k Provozovateli eshopu.

Provozovatel eshopu bude uživateli nápomocen prostřednictvím vhodných technických a organizačních opatření, pokud je to možné, pro splnění uživatelovy povinnosti reagovat na žádosti o výkon práv subjektu údajů stanovených v GDPR; stejně tak při zajišťování souladu s povinnostmi podle čl. 32 až 36 GDPR, a to při zohlednění povahy zpracování a informací, jež má Provozovatel eshopu k dispozici.

Po ukončení poskytování plnění, které je spojeno se zpracováním, dle čl. 2.7 těchto podmínek, je Provozovatel eshopu povinen všechny osobní údaje vymazat, nebo je vrátit Uživateli, pokud nemá povinnost uložit osobní údaje na základě zvláštního zákona.

Provozovatel eshopu poskytne Uživateli veškeré informace potřebné k doložení toho, že byly splněny povinnosti podle této smlouvy a GDPR, umožní audity, včetně inspekcí, prováděné Uživatelem nebo jiným auditorem, kterého uživatel pověřil.

2.10 Uživatel se zavazuje neprodleně ohlašovat všechny jemu známé skutečnosti, které by mohly nepříznivě ovlivnit řádné a včasné plnění závazků vyplývajících z těchto podmínek na a poskytnout Provozovatel eshopu součinnost nezbytnou pro plnění těchto podmínek.

III. Závěrečná ustanovení

3.1 Tyto podmínky pozbývají platnosti uplynutím doby uvedené v čl. 1.6 a čl. 2.7 těchto podmínek.

3.2 Uživatel souhlasí s těmito podmínkami zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu vyjadřuje uživatel, že si tyto podmínky přečetl, že s nimi vyjadřuje svůj souhlas a že je v celém rozsahu akceptuje.

3.3 Provozovatel eshopu je oprávněn tyto podmínky změnit. Provozovatel eshopu je povinen bez zbytečného odkladu zveřejnit novou verzi podmínek na svých internetových stránkách, popř. zašle novou verzi Uživateli na jeho e-mailovou adresu.

3.4. Kontaktní údaje Provozovatele eshopu ve věcech týkajících se těchto podmínek jsou uvedeny na příslušném eshopu v sekci Kontakty

3.5 Vztahy těmito podmínkami výslovně neupravené se řídí GDPR a právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 03.05.2018.

REKLAMACE

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

2) ZÁRUČNÍ DOBA

3) OPOTŘEBENÍ ZBOŽÍ ČASTÝM POUŽÍVÁNÍM

4) ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA

5) POSTUP REKLAMACE U PRODÁVAJÍCÍHO

6) KDE ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ REKLAMOVAT

7) NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE

8) ŘEŠENÍ SPORŮ

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Ke zboží je přiložen originální záruční list výrobce, pokud ke zboží přiložen není, slouží jako záruční list Faktura – daňový doklad, který kupující obdrží emailem ve formátu PDF po převzetí a zaplacení zboží.

Pokud odběratel zjistí, jakékoliv rozdíly mezi dodacím listem a skutečně dodaným zbožím (typ, množství, barva) je povinen nahlásit tuto skutečnost co nejdříve (nejpozději do 3 dnů) od fyzického převzetí zboží od kurýrní společnosti. Rozdíly mezi objednaným a dodaným zbožím nahlaste na email:ourway@ourway-sro.cz

V případě výše uvedeného má kupující nárok, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu uvedl věc do stavu odpovídajícího kupní smlouvě a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující po prodávajícím požadovat přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo od kupní smlouvy odstoupit. Toto ujednání neplatí v případě, že kupující o před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Kupující má dle výše uvedeného právo na:

Odstoupení od smlouvy.

Bezplatné uvedení výrobku do stavu odpovídajícího kupní smlouvě formou opravy.

Přiměřeným snížením kupní ceny po dohodě mezi prodávajícím a kupujícím.

Náhradním dodáním zboží.

2) ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční doba u každého konkrétního výrobku, je záruční lhůtou pro koncového zákazníka (nakupující nikoli na IČO). Záruční doba pro všechny osoby, používající výrobky pro účely podnikání nebo obchodu s daným výrobkem (nakupující na IČO) není stanovena Občanským zákoníkem , ale konkrétním dovozcem zboží a proto se od záručních údajů výrobků uvedených na stránkách OURWAY.CZ může lišit. Minimální záruční lhůta pro koncové zákazníky (nenakupující na IČO) je ze zákona 24 měsíců.

3) OPOTŘEBENÍ ZBOŽÍ ČASTÝM POUŽÍVÁNÍM

Dovolujeme si zákazníky upozornit, že záruční lhůta se nevztahuje na opotřebení zboží, které vzniklo častým používáním. Kratší životnost zboží nebo jeho částí tedy nelze považovat za vadu a nemůže na něj být uplatněna reklamace.

4) ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY ZBOŽÍ A ZÁRUKA

U zboží s přiloženým originálním záručním listem výrobce (dále jen ZL) není při zaslání přes kurýrní společnost vyplněno datum platnosti záruky, údaje o prodávajícím, razítko a podpis prodávajícího. Záruční list není vyplněn přímo od prodávajícího, protože kupující nejdříve musí zboží řádně převzít, zaplatit a zkontrolovat. Na základě provedené kontroly zboží vyplňte datum převzetí od kurýrní společnosti do záručního listu, nebo zašlete ZL s potvrzením o převzetí na adresu firmy Radovan Toť, Tyršova 464, Hořovice 26801, kde Vám záruční list vyplníme a oražený zašleme zpět na vaši adresu.

Společně se záručním listem vždy uchovejte i doklad o koupi (Faktura – daňový doklad) v internetovém obchodě OURWAY.CZ. Pokud u zboží nebyl přiložen originální záruční list výrobce, záručním listem se rozumí Faktura, kterou obdržíte emailem ve formátu PDF

DŮLEŽITÉ – vyplnění data do originálního záručního listu výrobce doporučujeme až po uplynutí 14 denní lhůty na vrácení zboží (platí pouze při nákupu koncového zákazníka, ne na IČO). V případě, že v originálu záručního listu budou vyplněny údaje, nebude splněna podmínka pro vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud kupující zjistí mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození zboží vyhotovit s řidičem záznam o poškození. Veškerou odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy od prodávajícího ke kupujícímu nese přepravce a posílané zboží je pojištěno. Na základě sepsaného záznamu o poškození bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva z ceny zboží, nebo dodán nový výrobek. Podepsáním přepravního listu kupujícím při převzetí zboží od přepravce kupující souhlasí s jeho převzetím a potvrzuje, že zboží dorazilo nepoškozeno vinou dopravy. Na následné nároky způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Kupující má nárok na výměnu zboží je tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady možné tuto odstranit. O tom, zda je vada odstranitelná, rozhodne autorizovaný servis a to písemnou formou. V případě posouzení vady jako úměrné bude kupujícímu zboží vyměněno za nový kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět bankovním převodem nebo poštovní poukázkou.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v těchto případech:

Případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním a to zejména:

Porušení ochranných pečetí a nálepek, pokud na zboží jsou

Používání zboží v podmínkách, které neodpovídá svými parametry parametrům pro používání zboží (uvedeno v dokumentaci zboží)

5) POSTUP REKLAMACE U PRODÁVAJÍCÍHO

6) KDE ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ REKLAMOVAT

Práva z odpovědnosti za vady na dodaném zboží se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v České republice společnost zajišťující případné opravy zboží této značky, nebo zajišťuje-li si servis přímo sám výrobce, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. Místo uplatnění záruky lze najít i na originálním záručním listě výrobce, pokud jej výrobce ke zboží přikládá.

V zájmu urychlení všech reklamací žádáme zákazníky o maximální využívání uplatnění záručních oprav u autorizovaných servisních středisek. Uplatnění záruky u autorizovaného servisu Vám může přinést až úsporu několika dní, kdy zboží putuje od kupujícího k prodávajícímu a od prodávajícímu na servisní středisko. Pokud tato možnost není, uplatní kupující záruku u prodávajícího. V případě, že nevíte, kde reklamaci uplatnit, rádi vám veškeré podrobnosti sdělíme.

Přehled servisních středisek a kontaktních telefonů, kde Vám podají veškeré informace o reklamaci najdete zde nebo využijte kontaktní email: ourway@ourway-sro.cz

Ujistěte se ještě jednou, že v balením se zbožím nebyl přiložen originál záručního listu od výrobce, na kterém by byly uvedeny servisní střediska u kterých je možno uplatnit reklamaci. Pokud záruční list přiložen je a je uvedeno servisní středisko, telefonicky se obraťte na pracovníky, kteří Vám ochotně poradí, jak postupovat pro rychlé a bezproblémové vyřízení reklamace.

Pokud originální záruční list u zboží není přiložen, lze informace o servisním středisku získat na internetových stránkách výrobce, případně na stránkách OURWAY.CZ. Při nahlášení reklamace u prodejce budete kontaktováni a bude vám sděleno číslo reklamačního protokolu a postup reklamace. 

NEODESÍLEJTE ZBOŽÍ DŘÍVE NEŽ BUDETE KONTATKOVÁNÍ PRACOVNÍKEM OURWAY.CZ. Vystavujete se tak nebezpečí, že vaše zboží nebude přijato k reklamaci.

V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu a případné škody při ní způsobené Zboží na reklamaci zasílejte pouze v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, který zajistí zboží proti mechanickému poškození, ke kterému by mohlo dojít během přepravy zboží. Přesto i v případě poškození nese plnou odpovědnost kupující. Zásilku, kterou zasíláte k reklamaci by měla být pojištěna. Zboží na reklamaci nesmí být zasláno na dobírku.

7) NEOPRÁVNĚNÁ REKLAMACE

Prodávající si vyhrazuje právo, že v případě neoprávněné reklamace kupujícího (pouze při nákupu na IČO, kdy nákup se řídí obchodním zákoníkem) si může účtovat skutečně vynaložené náklady spojené s neoprávněnou reklamací. Neoprávněná reklamace bude doložena zprávou servisního technika.

8) ŘEŠENÍ SPORŮ

Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy: ourway@ourway-sro.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Používáme cookies, abychom vám poskytli nejlepší online zážitek. Více informací o tom, které soubory cookies používáme, nebo jejich vypnutí najdete v nastavení.